Hejsan ni som läser!

Ja nu sitter jag här och skriver igen, men behöver inte känna någon stress över att jag ska lämna E på dagis för jag orkar inte, har såå ont i huvudet, är galet trött och värk i koppen, har haft dettta från och tills en i fredags....
Det är svårt att förklara för någon att man har värk i kroppen, alltså det måste vara någon virus eller nåt, kanske är vädret som påverkar det, inte vet jag, idag ska jag ringa ett samtal och så får vi se hur det går, hoppas på det bästa :)
E sitter här och äter frukost och F hon sover hon, hon är ingen morgonpigg människa hehe..
Jag längtar jätte mycket efter mina glasögon :) så kanske slipper jag kanske ha ont i huvudet :)
nä nu ska jag ta och dricka lite kaffe och se om jag kommer bli pliggare....

hej svejs


Kommentarer
Postat av: Tessan

Du ska se att huet kommer bli bättre när du får dina brillor... Så fina bilder du lagt in.. Kram

2008-08-26 @ 21:07:07
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0