Lite uttråkad

Ja jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt idag, Emil har iaf varit på dagis idag och ha var jätte ledsen när jag lämnade honom i morse, han ville verkligen inte vara på dagis, men M tog honom så jag kunde gå... Det gör verkligen ont i hjärtat när han e så ledsen när man går, man tror ju att han kommer vara ledsen hela dagen... Allt hade fixat sig när jag hade gått, dem hade varit på en lekplats i pilängen idag och emil gick dit och gick tillbaka till dagiset, så hade han sagt till personalen att han var en stor kille :)
När klockan var 14 så hämta jag honom på dagis, men då vägrade han följa med hem och ville bara leka med dem nya leksakerna på dagiset, han e rolig han, först vill ha inte vara på dagis och sen vill han inte gå hem :)

På fredag är det dax för Frida att få sin första spruta, hoppas hon är lika duktigt som sin storebror var när han fick sina sprutor, han bara gnydde till sen var det inte mer med det... men Frda verkar vara lite känsligare så jag tror att hon kommer skricka tills vi får sår i öronen hihi...
Hon e så mysig nu när hon skattar så in i bomben och hon sover inte lika mycket på dagarna längre utan vill vara med på allt man gör, och det e så härligt, och hela tiden så skrattar hon, hon skrattar åt sina leksaker, när jag visslar, när Emil tittar på henne och självklart när man pratar med henne, på lördag är ju Frida redan 3 månader, tiden har  gått jätte snabbt =)

Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen är det sängen nästa



Kommentarer
Postat av: Tessan

Hehe barn e för roliga.... Pussa dom från moster.. Kram

2008-08-20 @ 22:22:07
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0