2 år av saknad!!!!

2 år har redan gått sen jag satt  vid datorn klockan 22 och såg dem hemska bilderna sen olyckan på Aftonbladet. Jag kände direkt att det var den bilen jag suttit i som så många gånger förr, jag gick in flera gånger på den sidan för att se om de uppdaterat hur många som hade dött, alla hade dött utom 1... Jag kunde inte sova riktigt denna natten, men direkt när jag vakna på lördagsmorgonen klockan 8 den 4 november ringer jag hem till dem och deras mamma svara, jag sa -Hej det e Sara, är det sant, deras mamma svara - Ja det e sant, jag bara börja gråta och sa okej jag ringer senare, sen la vi på... Jag bara grät och grät... Ringde till Linnea kommer jag ihåg.. Vi prata inte så länge, vi var chockade alla....
På 5 min hade jag mist 2 bra vänner och det känns förjävligt fortfarande att jag inte åkte ut där 3 dagar innan som jag sa att jag skulle göra, man vet ju inte när det e för sent...
Så idag är min lilla deppedag men samtidigt glädjs jag åt det vi gjort tillsammans!

Saknar er Karolin och Katrin 2006-11-03

 Karolin

 Katrin


Kommentarer
Postat av: ztina

vila i frid

2008-11-04 @ 06:33:23
URL: http://ztinadenfina.blogg.se/
Postat av: Nea

Mina älskade änglar det blir aldrig det samma utan er

2008-12-11 @ 11:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0