Idag är det Fredag!

Idag är det Fredag och det är jätte längesen jag skrev nu... Just nu står Linnea och gör mini pannkakor och Emil äter en, frida är lika lugn som vanligt och jag sitter här och försker få till en bra blogg... Men hur ska det gå... Har ju sååå mycket att tänka på!
Idag ska Emi hem till sin pappa... kommer sakna honom så det gör ont det gör jag alltid när han har åkt :(

Frida hon är en glad liten fis haha men hon kan vara lite grinig i mellanåt men tror det e tänderna, nu äter hon mild havre välling från 6 månader och purer från 5-6 månader och gröt från 5-6 månader, tiden har verkligen sprungit iväg, kändes ju som det var typ 1 månad sen jag tryckte ut henne haha....

Emil han blir bara bättre och bättre på att prata och han busar på för fullt....han är så duktigt, i förrigår fick han falsk krupp igen (3:de gången detta året)  så jag gick med honom till läkaren igår och då fick han kortisontabletter som han ska få på natten när han får sina anfall.... så synd om honom :(  men han är bättre nu...

Jag lägger in lite från allt möjligt haha

Puss och kram vi ses på stan ;)


Puss mamma, jag älskar dig <3


Jag älskar Pytte med <3


Mosters lilla älskling


Smile


Jag börjar bli duktig på att lilla på magen, fast jag inte gillar det


Jag brukar somna i konstiga ställnignar


Puss på dig hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Så fina bilder. Vi måste snart träffas de går alldeles för lång tid mellan gångerna.. Hoppas han slipper kruppen hos sin pappa.. Kram

2008-11-21 @ 15:54:41
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: ztina

rikigt fin bild po dig & Frida den sista<3

vad händer med Emil, vad e falsk krupp ? Hoppas inget alvsrligt..

2008-11-26 @ 03:33:25
URL: http://ztinadenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0