Onsdag!!!

Ja idag är det Onsdag och dax att gå till körskolan om 1 timmar, känns inte som jag orkar, jag har typ drukit kaffe hela dagen men inte hjälper det, är nog immun mot kaffe....
Emil hoppade i soffan idag och trilla ner och slog sitt lilla huvud, han fick värsta bulan och ett litet jack, stackaren men så går det när man hoppas i soffan fast man inte får ;)
Lillan har räserbajs, haha intessant va, men tror det är tänderna, själv har jag ont i huvudet och ehlt hängig, kan väl inte vara helgen som sitter i fortfarnde! Eller? haha
Imorgon är det spökafton ska ni gå ner? tänkte att jag skulle ner en runda iaf med barnen, hoppas Patrik slutar i tid iaf :S
Dem dagarna han slutar i tid är när jag ska till körskolan och det e på onsdagarna men men... börjar tappa suget efter mitt körkort nu, det känns som tiden inte räcker till... Vem ska titta till barnen när jag är där och kör eller gör teori? När ska jag hinna?
Jag var så glad när jag skrev in mig och ville verkligen detta, men jag har ju verken tid eller ork vissa dagar...
man måste ju få lite respons hemifrån med och lite förståelse, men men.....

Som ni ser på inlägget under så var jag i Karlskrona i helgen och festade och ahde trevligt med flickorna :) Shit det finns verkligen trevliga människor där och såg bara en "turk" fast han var nog alban elelr något sånt...
Verkligen annat än här i L-a.....

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sen bege mig till körskolan och se om jag klarar av det idag... hej hopp

 

 Goding!

 

 Dem älskar varandra <3

 

 Mitt vackra blåmärke sen jag trilla i Lördags haha klantiga jag

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hahaha menade du "turken" som jag mosade kulorna på? hahaha. :D

2008-10-30 @ 14:11:27
URL: http://appelrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0