Ingenting går som man vill!

Nä ingenting går som man vill ibland :(  Jag skulle ju ha träffat Tessan och Ronja men nä, inte ens det fick jag göra. skulle ju bara lämna Emil på dagis, han ville inte, han skrek och hade sig, men till slut fick jag iväg honom, men sen när jag var nere i stan, skulle bara till banken och köpa nytt smink till mig för emil hade tagit i sönder mitt, så kom jag på att jag hade glömt både mat och blöjor till lillan, så det var att bara bege sig hem gen och ge Lillan mat och torr blöja, men sen var jag så trött så jag orka inte gå ut igen, soman på soffan och vakna tio i två och ska hämta emil två :S men aja fick mig en känga på dagis med, är det kl 2 så är det kl 2 för vi räknar med att personalen ska kunna gå hem då,emn nu fick jag stanna lite längre bara för att du inte var här kl 2... Så jag svara okej jag ska vara med punktlig dem andra gångerna jag hämtar honom.....
Vad skulle jag säga liksom, dem har varit helt konstiga på sista tiden tycker jag, sen vill Emil dit och han är bara ledsen och mammig hela tiden... :( Frågar jag honom så säger han bara nej, så det finns inte så mycket ajg kan göra eller?
Idag vet jag inte vad jag ska göra merän att tvätta och städa här hemma, kommer ju säkert någon när jag fyller år, sen är det kalas den 27 kl 16 för FAMILJEN och ingen annan okej, e det förstått hihi...
nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe och se vad Emil hittar på med, han är liksom tyst! Men vi höres, hör av er om ni vill ses eller något!
Puss och kram!!!!! <3

 
 
 Emil 2 veckor :)

 

 Frida 2 dagar :)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja som det kan bli... Imorn kommer Emma hit hon ska sova hos mig ska bli mysigt bara hon och jag & Ronja Håkan kastar vi ut.. =) Nä han ska iväg med sitt jobb.. Ni får gärna komma imorn om ni vill?? Kram

2008-09-19 @ 21:54:54
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0