Vecka 37

Lillan och jag har varit sjuka, lillan har haft feber och lite snuvug men det är bra med det igen... Själv åkte jag på en öroninflammation som vanligt när jag är förkyld så nu knaprar jag piller hihi, skönt iallafall att inte vara sjuk när man flyller år, brukar ju ha den tura ;)
Ja jag har haft mina brillor nu i lite merän 1 vecka, tycke jag e ganska söt i dem, lägger upp en bild på mig sen med ruffsigt hår  med dem på för jag har ingen annan bild än...
Jag har köpt en ny fin flickig vagn till lillan, fan vad glad jag e för den och lillan verkar oxå gilla den....
I helgen har Emil varit hos sin far, han hade inte varit där på 3 veckor så jag tyckte lite synd om honom då han har börjat fråga efter sin pappa nu.... Vad ska man säga när han säger att han vill hem till pappa och jag säger att det inte går, då blir han så ledsen och arg på mig :(
Men det brukar bli bra efter nån timme... Men man undrar vad man gör för fel när han vill hem till sin pappa, har jag för hårda regler på honom, skäller jag för mycket på han, men man måste ju för att han ska lära sig. Eller är det helt enkelt hans far som inte har tillräckligt med regler eller säger ifrån när han gör något som e fel? så är det roligare att vara där? Har försökt fråga emil men han svarar inte mig, men kan inte begära det i heller nät han snart bara är 3 år...

Liver rullar väl på annars, försöker göra så myckert jag orkar här hemma, vill göra sååå mycket men det finns inte tid till det just nu när jag först ska lämna Emil på morgonen på dagis sen hem igen, mata lillan eller leka med henne sen är det dax att hämta emil på dagis, ge honom lite fika sen är det nästan dax att ge lillan man igen, efter det är det dax att göra middag för kvällen och när jag gjort det så ska Emil sova vilket han oftast inte vill, för att han sovit på dagis fast jag sagt till dem att han inte ska sova där. för han somnar inte fören 22 på kvällen, men va fan, när ska jag hinna med mig själv? När ska någon pyssla om mig på kvällen när jag inte mår bra?
Det är fullt upp hela tiden, den är inte konstigt att man är trött när man ska upp tidigt på morgonen....
Fast jag vänjer mig ganska snabbt... Nä nu måste jag göra lite nytta, ta på barnen och sen iväg till dagis med Emil

Nu kommer här lite bilder på mina busför, som jag älskar mer än något annat!
(Och på mig i mina brillor!)

 Fuling hihi

 Lillan i sin nya vagn

 En bild på Betty Boop och Emil



Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej gumms.. Man ser inte vilken färg brillorna e i. Men du passar jätte bra i brills.. =) Så stor lillpluttan ser ut när hon sitte i vagnen.. Så söt e hon.. Åker inte Emil vagn mer?? Kram

2008-09-09 @ 19:52:12
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj så stor frida ser ut i vagnen. Du det är ugly betty. haha nej jag skoja! =D hihi. Jag ringer díg imorgon. har så satans ont i ryggen så ska lägga mig på soffan nu. Pöss

2008-09-09 @ 21:48:11
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hej gumman.. Jag kan tyvärr inte på fredag e bokad då med tjejerna.. Du får följa med oss en dag.. Har du lust att träffas på måndag??? Kram

2008-09-10 @ 16:31:45
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ja tisdag går bra... =) Vilken tid??

2008-09-11 @ 15:15:02
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: Tessan

Du och frida kan väl komma hit här efter det och fika lite så kan vi gå istan efter?

2008-09-11 @ 17:08:47
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0