Hej hopp!

Vad har hänt sen sist jag skrev, en himla massa men vill inte skriva allt här på bloggen.... Vissa saker är faktiskt privata....
Jag brände iaf mina fingrar när jag laga mat, ont som tusan gjorde det, men är bättre nu men har märkena kvar..
Frida har fått sin 4 tand vilket är hennes andra framtand....
Sen har det varit lite ärenden till sjukhuset men mer vill jag inte säga...
Sen var Emil på cirkus med dagis i går, och till hans besvikelse så fanns bär inga elefanter :( konstigt tycker jag, trodde det fanns på alla cirkus,men men...där var iaf en massa hundar, katter en åsna och clowner sa han och det tyckte han var roligt.... Han har tjatat ihjäl sig på att han vill på  cirkus igen :)

Nu måste jag fixa lite mat och så... vi hörs när vi hörs...

Kram Sara


Hela 10 månader nu, tiden går för fort


Han är ungefär som Emil i Lönneberga *ibland*

  




Kommentarer
Postat av: maria

vf de inte fanns några elefanter e för att den dog den va för gammal :(

2009-04-01 @ 23:47:27
Postat av: Anna

awwee jag som sa till emil att där skulle finnas elefanter ;( stackare!! får väl klä ut mig till en elefant så han blir glad :P hihi

2009-04-02 @ 21:17:27
URL: http://prinsessanmoa.blogg.se/
Postat av: Victoria

Fy vad dem är lika dig gumman.. Dina busungar är så himmla mamma upp i dagen puss

2009-04-07 @ 15:32:19
URL: http://mammatillmaxen.blogg.se/
Postat av: ztina

Emil i lönneberga ibland ? haha.

2009-04-09 @ 14:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0