Cirkus

Igår var hela min familj på cirkusen, jag, Patrik Emil och Frida :)
Det var trevligt och roligt, verkligen underhållande, det var värt pengarna, fast det var dyrt.
Nästa lördag så åker min lille kille till Turkiet, jag önskar så att jag kunde följa med, det är ju hans första utlandssemster :)
Själv har jag inte varit utomlands på 9 år, förutom Danmark och Tyskland om man nu räknar det som utlandet.
Imorgon går jag in i vecka 25 i graviditeten, det börjar verkligen närma sig nu :) Vi längtar jättemycket efter bebis.
Emil har blivit så stor och förstår denna gången att det verkligen är en bebis i magen, han har kännt när den har rört sig och det tyckte han var roligt.
Han vill att där ska vara 2 bebisar bara för Patriks syster har tvillingar, men det vill inte jag och där är bara 1 och det räcker gått och väl tycker jag hihi...
Just nu är jag hemma hos mamma, skönt att komma hemifrån lite med :) och Emil är ute på gården och leker med Moa och Frida är här inne med oss, då mamma inte gjort vid sig än när vi kom, men nu är hon på G haha.
Idag fixa jag till mig lite extra med och det känns skönt och frächt, var ett tag sen jag sminka mig och så, men ibörjan tyckte jag att jag kände mig som en clown haha.
i natt hade jag en hemsk dröm, jag drömde att Patrik gick tillbaka till sitt ex, hmm det var verkligen en mardröm haha.
Ni som vet vad jag syftar på förstår vad jag menar, mer skriver jag inte.
Jag ska snart bege mig hem till min far och vara lite social mot honom med.
Nä nu ska jag ta och fixa till lite här innan vi ska bege oss ut!
Ha det så gott alla så hörs vi av.

Kram Sara


Sist vi var hos mormor blev Frida trött, så hon somna  som en liten groda


Här är dagens Sara :)
 


Kommentarer
Postat av: Tessan

Så fin bild på dig gumman.. Lillan var visst trött hihi.. Usch vilken hemsk dröm det var =)

2009-08-06 @ 06:20:12
Postat av: Victoria

Hej gumman jätte fin du är och dina barn är helt underbara... Jag provade att ringa dig men du har kanske bytat nummer puss

2009-08-07 @ 17:24:28
URL: http://wictoriias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0