Emil!

Ja stackars Emil, jag undrar verkligen vad som har hänt med hans fot, han säger själv att han har trillat ner från soffan och slagit sin fot, men både jag och läkaren tror att han har blivit stucken av något djur, på 3 ställen på foten, så hela foten är svullen och röd plus dem "betten"
Vi har varit på jourcentralen i hbg och där rita dem lite på hans rodnad och sa att om det inte var bättre till dagen efter så skulle jag ringa till vårdcentralen så det gjorde jag då foten var så svullen igår att han inte kan få på sig sin sko och den hade blivit mer röd.
Så när vi kom till vårdcentralen så titta en sköterska på foten och sen en läkare så han fick en kur pencilin som han ska äta till fredag morgon.
Och har inte svullnaden gått ner till Måndag så ska jag ringa till vårdcentralen igen.
Idag är rodnaden lite bättre men inte svullnaden så han får åka vagn med Frida för han kan inte få på sig några skor och man kanitne gå barfota här i Landskrona direkt, men ut måste vi, det är ju härligt väder.
Jag hoppas verkligen att han är bra i foten till Lördag för då ska han ju åka till Turkiet :)
Hoppas hoppas, han ser fram emot den resan så mycket och hn har väl snart längtat ihjäl sig.
Min goa påg.
Nä nu ska jag ner till torget till Patrik och far.
Ha det fint alla...

Bjuder på en bild på Emil fot när den inte var så värst svullen och röd gemfört med nu!

Kram Sara

 
 Så såg foten ut när jag såg det första gången, lite svullen och röd

 
 Några timmar senare, så det var att åka till jouren i hbg

Kommentarer
Postat av: Tessan

Naw stackars liten.. Hoppas det snart e över.

2009-08-09 @ 10:33:42
Postat av: Victoria

Ojj Som det ser ut... Hoppas han inte har ont iallafall... Och hoppas det gick bra hos läkaren...



Kram Victoria

2009-08-09 @ 22:24:18
URL: http://wictoriias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0