Det gör ont i själen

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag har mest ont i själen, men det går väl över... Jag hade en trevligt jul med god mat och så. som vi fira hemma hos mig och Patrik. Nyår var jag hemma hos mamma och hade det trevligt, god mat och efterrätt med kalkon till middag och min älskade mammas specialare hehe... ni som var där på nyår vet :P
Sista tiden har jag haft lite ångest men vet varför nu med, så det är bättre nu... Har träffat lite vänner och haft kul, kanske för mycket festande på sista tiden men blir inget av det på läääänge, palla liksom... Har ju 2 barn att tänka på sen har jag mycket annat att stå i....
Stina har kommit hem från Spanien, det var verkligen kul att träffa henne lite, vet inte när jag får träffa henne igen. Emil  var hos sin pappa både på julen och nyårn,saknade honom såååå mycket... Frida var med mig...
Frida säger mamma lite då och då och äver pappa, annars är det med blablabla och massa andra ljud och ibland skriker hon riktigt högt alltså inte som hon är ledsen utan precis som hon vill överrösta Emil :) Någon tand har hon inte fått än och verkar inte vara någon på g i heller haha. Men hår har hon fått där i mot och växt så det knakar och gått upp i vikt så jag är väldigt spänd på hur mycket hon har gått upp i vikt och växt, men det får jag reda på den 22 Januari :) då är hon ju 8 månader reda, hon är ju ingen bebis längre :)
Sitta själv kan hon göra ett litet tag sen tippar framåt eller på sidan, ibland händer det att hon kastar sig bakåt... Lägger jag henne på filten på golvet så ligger hon inte kvar där utan tar sig fram på sitt eget konstiga sätt ;)

Min älskade vän Linnea fick en dotter igår, världens finaste Tindra... sååå lite och underbart söt är hon :) Vill bara att hon ska komma hem och ha ork så jag får snusa på en liten bebis... Grattis gumman min, nu har du blivit mamma och har mycket roliga saker att se fram emot och även svåra stunder som känns jobbiga ;)

Imorgon börjar nya rutiner igen, Emil börjar på dagis igen så det blir att stiga upp i tid, hmm undra hur det ska gå nu när jag sovit länge den senaste veckan....

Nä nu orkar jag inte skriva mer, men skriver när jag har lust och tid....

ciao


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hoppas allt ordnar sig för er.. Hör av dig en dag så att du kan få vällingen och gröten. De e ju snart försent för lillan blir ju snart 8mån =) Stora tjejen.. hihi.. Kram kram

2009-01-07 @ 12:46:21
Postat av: anna

nämen tjena stumpan :P hihi

2009-01-11 @ 17:25:33
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0