Helgen + Måndag

I Lördags när jag vakna så fick jag ett sms  om jag ville komma bort till I och D och  dricka kaffe och snacka så kunde våra barn leka, så det gjorde jag, jag hade bara Emil med mig för Frida var hemma hos Patrik... Jag behövde sova ut lite men inte kunde jag göra det när inte min lilla tjej var nära mig, men somnade iaf till sist... Tog lite foto på barnen när dem lekte:) så himla skoj och idag (tisdag) börjar K på Emils dagis så det e kan vara kul för henne att där går någon hon redan känner...
Efter kaffet så gick jag hem till pappa för att ta emot Frida för Patrik skulle iväg sen blev det kväll. lagade lite mat, försökte somna barnen men dem små rackarna ville inte somna,Emil hade  varit gnällig hela dagen så han var helt över trött, se när jag väl hade fått Frida till att somna så tänder Emil lampan så hon vakna igen, sen gick han själv och la sig och somna, så där satt jag glatt med en liten pigg prinsessa i knäet till klockan var 00:30 då somna hon igen.... Fridas första tand är även på väg upp, det e så gulligt, hon bara är där med tungan hela tiden, och har börjat göra ännu mer konstiga grimaser hahah.....
I söndags så hände inte så mycket, tyckte mest att allt va så tråkigt så hitta jag detta på nätet: Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt??  Så då tänkte jag för mig själv, om jag inte har roligt idag så kanske jag lever längre....hahah (jag vet jag e sjuk)
Igår Måndag så var jag och shoppade lite i malmö med Patrik och barnen till barnen, ville ha en gåstol till Frida då hon inte tyckte om att vara i den vi fick, så det blev en söt en vi köpte och den gilla hon.....Jag köpte även en ny vagn till henne för hon börjar ju bli stor och snart ska hon ju börja på dagis, tiden går ju så fort, för man har ju roligt med sina barn haha.... Åh ni skulle sätt när vi skulle få in allt i denna lilla saaben,Emils vagn, Fridas vagn + den nya vagnen och gåstolen, jag höll fan på att dö av skratt och frös gjorde jag, men det gick till sluta att få in allt i denna lilla bil...
Nä nu ska jag dra mig tillbaka, kaffe kallar på mig och nu är det snart dax fär Emil att vakna så vi kan gå till dagis sen....

Bjudet på lite bilder!!

Kram Sara

 
 Mina underbara barn :)

 
 Här får du en stor blöt puss pappa! 

 
 Fridas första jul :)

 
 Lika påhittiga, lika som bär :P

 
 Frida hos tomten, hon gilla att dra honom i skägget hahaha

 
 Emil tackar den lilla tomten för alla julklappar

 
 Har tydligen blivit fottad när jag sov haha

 
 Sitta själv kan lillfisen med göra :)

 
 Älskade mamma och med charmiga Frida på nyår


I Rock!!!!


Sen lekte han indian


 K och Emil leker!

 
 Det bästa med livet :D

 
 Fridas nya vagn :)
 
 
 Älskar verkligen denna vagnen

 
 Är den inte fin??


Kommentarer
Postat av: anna

Jätte fin vagn! =) kan du inte fota gåstolen också? hihi. skoj de ska bli på lördag faktiskt.! =)

2009-01-13 @ 13:33:27
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0