Vecka 23

Nu har jag varit gravid i 23 veckor  så nu återstår bara 17 veckor tills kotten ska titta ut, det komemr hända mycket fram tills dess, ska på 3D ultaljud i augusti och sen måste det säljas lite vagnar och köpa nya, lite nya frächa bebiskläder, alltid roligt med nytt i början :)
jag vet inte rikigt vad jag ska skriva idag, det har inte hänt så mycket sen sist, jag är mest förkyld och tung i huvudet.
hjälper min pappa med en hel del nu, tvätta städa och handla bla.
Inte så många som engagerar sig tycker jag.
men det e klart, dem e ju vana vid att jag gör det.
Jag tycker det borde vara finare väder så man kan gå ut med barnen och leka lite mer.
Nä nu ska jag busa lite med barnen.
Ha en skön söndag.



Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0