16+0

Ja idag har jag varit gravid i 16 hela veckor och 0 dagar, alltså i har jag gått in i vecka 17 :) Bara 3 veckor kvar så har jag gått halva tiden av graviditeten, jag börjar bli ganska rund nu tycker jag hihi..
Idag lämna jag Emil på dagis, vi blev lite sena men vi mötte upp resten av dagiset på vägen, som tur var...
Sen träffa jag C idag och vi satt och drack kaffe och surfa rundor lite :) 
Sen titta C till Lillan som sov mendans och jah Milton gick och hämtade Emil på dagis, på vägen hem trilla Emil över en stentrappa för han tittar nästan aldrig var han går hihi och slog sin lilla haka, som tur var så gick där inte hål.
Sen decka Emil direkt när han kom in typ, trodde han lekte men han hade somnat på soffan...
P har inte kommit hem än, sååå himla tråkigt, bara en massa jobb alltid, eller ja iallafall på sommaren..
Maria nu hoppas jag att din lille krabat tittat ut, han är en liten segis, tror han vill stanna där inne för alltid hihi om inget annat så kommer han ut imorgon :)
Längtar att få se honom, du får skicka foto till mig sen....
Nä nu ska jag se om Emil vill sova, fast det blir ju inget dagis imorgon, då han brukar vara hos sin pappa varannan helg, men så blir det inte i helgen iallafall...

Lägger upp lite knasbilder sen lär jag lagt in dem på datorn hihi

Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Sis Tess

Stackars Emil.. Då e det snart dax för ultraljud ska ni kolla könet då??

2009-06-04 @ 21:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0