Dödat!!

Morgonen börja ju bra, Emil hälde i matolja i vår kaffebryggare, den lillan busen, snacka om att jag blev trött hehe. Sen skulle jag ut och röka och då går där en "halvråtta" alltså lite större än en mus och mindre än en råtta ute i halsen, jag kallar på Milton som skrämmer in denna lilla söta varelse i ett hörn, som jag sen var tvungen att slå ihjäl, med dammsugarskaftet, fan vad grym jag är, men vi vill ju inte ha såna djur i vårt hem, efter det så ringde jag min far som kom på en kopp kaffe och bad honom slänga "råttan" så det gjorde han...
känner mig helt taskig som dödat, jag har aldrig dödat innan :(
Frida är extremt gnällig och mammig idag, och jag är bara trött för Emil har vaknat en gång i timmen inatt :(
Jag känner för att sova en vecka så man kunde få lite krafter och ork......
Nä nu får jag ta Frida igen, men vi hörs..

Kram Sara
Vecka 17
Känns som jag kommer bli jättestor denna graviditeten

Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha vilken busunge Emil e. Undra vem han har fått de efter?? ;) Tyckte pappa om kaffet du bjöd på? =) Fy bubblans för råttor, dom kommer lätt in när man har dörrarna öppet nu på sommaren... Pössa barnen från mig... Kramen

2009-06-07 @ 08:52:15
Postat av: catrine

Hallå fjällan!

det var ett tag sen vill jag lova... har en känsla av att du kommer att vara mycket större denna graviditeten.. "Mysigt"... Vi får träffas en dag och dricka lite kaffe så kan barnen leka...Kramar till er allihopa!

2009-06-13 @ 12:32:00
URL: http://hanssonhulliganerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0