Min lilla prinsessa är sjuk :(

Min lilla dotter är sjuker :( Haft feber i 3 dagar nu och igår kväll och i natt var febern uppe i 40 grader :( Jag förstår inte var feber kommer ifrån för hon har inga andra symtom merän lite hosta och jobbigt att andas i mellan åt.
Ringde till barnmottagningen i more och dem sa att jag skulle inhalera henne, så berätta jag att jag hade gjort det men tycket inte att det hjälpt, så sa men tycket inte att det hjälpt, så sa sköterskan jag prata med att jag skulle ge henne 1 dos av den ena medicinen och 5 doser av den andra, så det gjorde jag, och det hjälpte :) hon kunde andas bättre utan att behöva anstränga sig så mycket,så nu ska jag inhalera henne var 3-4 timme till imorgon och se om Fridisen mår bättre imorgon. Imorgon är det Onsdag och det är en dag som innebär en massa möte för mig på förmiddagen, föst ett inskolningsmöte för Emil kl 9 sen ett annat möte någon annanstans kl 11. Efter det blir det hem och vila med Frida sen i väg och hämta Emil på dagis, har inte kunnat lämna han på dagis dessa 2 dagarna för Frida har haf sån hög feber,den har legat runt 39 grader hela tiden :(
Idag har hon nästan bara sovit, min lilla sessa, men hon är ju livrädd för inhalatorn, hon får ju nästan panik när hon ska ha sin medicin men kan inte göra annat än tvinga i henne den, det gör så ont i mig att behöva se henne så och att det är ett måste för mig att ge henne den :(
På torsdag går jag in i vecka 18, shit vad tiden går alltså, snart gått halva tiden och det känns som igår jag fick ett plus på stickan hehe
Nä nu hinner jag inte skriva mer, det hände en olycka i  Emils kalsonger  :) 
Tjingling Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0