Vilken jobbig morgon!

Det börja kl 03:45, Lillan vaknade och var grinig och jättevarm, tog tempen på henne, hon hade 40.8 i feber, det var bara in med en supp och gav henne lite vatten och sen välling, hon sluka hela flaskan :) Men hon vägrade att sova, så vid halv 6 gick jag in i sovrummet med henne och la mig med henne så somna hon efter ett tag.
Nä jag vakna vid 8 så fick jag se att Milton kräkts i hallen :s ingen trevlig syn sådär på morgonen, Frida vaknade efter 10 min och då tog jag tempen på henne och då hade hon 40.5 i feber, var bara att invänta klockan till  9 så jag ringde till barnmottagingen och fick en tid kl 11, tror nämligen att hon har ont i öronen... Hon är bara ledsen hela tiden min lilla dotter. Jag känner mig så hjälplös, vad kanjag göra för henne mer än att ge henne kärlek, jag kan ju inte ta bort hennes onda..
Fick boka om mötet på dagis och får boka om det andra mötet med då det är kl 11, men jag måste verkligen till läkaren med Frisen, fjärde dagen hon har feber nu, stackaren och stackas min rygg, den värker.
Synd om Emil med som får stanna hemma från dagis bara för Frida är sjuk, han är så rastlös, vet ju inte hur jag ska få iväg honom till dagis mer än att jag går med honom, men vill inte gå ut med Lillan hon har sån hög feber.
Nä nu ska jag göra vid mig och barnen, det tar ju sin lilla stund, måste gå om en timme...

GLÖM INTE KOMMENTERA!!

Hoppas ni andra är friska....

Kramar Sara

Kommentarer
Postat av: Tessan

Naw stackars lillfisen.. Tradigt för Emil ja att han inte kan kommma ut.. Du får säga till om du behöver hjälp, jag hjälper dig gärna.. Kram

2009-06-10 @ 11:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0