Lördag

Gud vilken tråkig lördag, är verkligen trött idag och barnen och hunden lyssnar inte för fem öre tycker jag, men det är kanske bara för jag e trött, ont i huvudet har jag oxå, och patrik jobbar, Frida är gnällig idag och Emil har fått krupphosta igen...

Annars mår jag bra bortsett från huvudvärken och tröttheten...

Nu har jag bytat batterier i Fridas leksaker så dem låter igen :) Hon blev såååglad...

Jag har glömt att tacka för alla fina saker Frida fick nu när hon fyllde 1 år, allt vara jätte fint, tack så mycket, har verkligen nytta av allt...
Va händer hos er i helgen då? Du ska få bebis i helgen Maria, hehe det har jag bestämt ;) men iaf så hoppas jag att allt kommer gå bra för dig, tror innerligen att han kommer födas snabbt som e raket :)
Min helg består väl av att tvätta och städa, gå ute med barnen och hunden... Känns som jag behöver lite egentid med Emil, tror han behöver det, men det e inte så lätt, jag känner att jag vill vara själv med honom med några timmar och leka och prata och mysa....
Jo nu kom jag på, imorgon ska jag iväg och titta på min söta systerdotter som ska ha något uppträde på slottet, så det ska bli trevligt och roligt...
Nä nu måste jag fortsätta med mitt här, men önskar alla en trevlig helg och min mamma och kusin 2 härliga veckor i Turkiet :)

Kram Sara


Kommentarer
Postat av: maria

misstänker att du syftar på mig :P gud jag önskar att han kom nu till helgen då hade jag varit överlycklig hahaha ....ja inte så lätt att vara gravid och ha 2 små hemma vissa dagar e man super mamma andra en zombie :P kram

2009-05-30 @ 20:33:01
URL: http://vartunderbarafamilj.blogg.se/
Postat av: maria

grattis på mors dag gumman hoppas du får en super dag kram :)

2009-05-31 @ 12:18:25
URL: http://vartunderbarafamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0