Hmmm

Hmm vet inte riktigt vad jag ska skriva, har så mycket som snurrar i huvudet.
En del har ju hänt sen sist, men orkar inte skriva det här.


Men iallafall Wille är jätte mammig och vill äta hos mig, ligga hos mig nästan 24 timmar om dygnet.
Han skrattar och joddlar på allt vad han kan,han e så go.
Han är oxå en snäll bebis :)

Frida hon har sagt sin längsta mening hittills mer macka pappa,ost...
Det betyder alltså att hon vill har mer macka pappa med ost.
Hon har blivit så duktig, hon sätter ihop ord nu så det blir meningar :) men inte alltid.
Frida har blivit en liten busunge och klätterapa hihi

Emil han är så snäll när han pratar han säger för det mesta, vilken fin stol tex eller du är fin mamma,
Men han har blivit en sån där storebror han säger mamma nu gör Frida det mamma nu gör Frida så haha lite påfrestande ibland, men ibland också väldigt bra.

Patrik är lite förkyld nu men är på bättringsväg :)
Gud vet hur mycket jag älskar denna mannen <3

Ja, jag själv mår väl inget vidare, har varit superförkyld, men börjar bli bättre :)
Men jag mår inte bra på andra sätt men det tänker jag inte ta upp här, så har jag varit GANSKA mycket frånvarande så är det därför..

Kommer lite bilder på mina gullungar <3


 Mina stora busungar

 
 Wille skrattar och är nöjd i babysittern på sin 2 månaders dag

 
 Rock on girl hahaha

 
 Far och son <3


Kommentarer
Postat av: Tessan

Så fina bilder =) Du får höra av dig om du behöver prata el något annat... Hoppas vi kan ses nu i veckan =)Kram

2010-02-28 @ 18:37:55
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0