En tråkig lista, läs om ni vill....

 

25 frågor om dig själv.


Röker du ?
 Ja  
Snusar du ? Nix
Skolkar du ? Nix går inte i skolan men har hänt när jag gick i skolan.
Gör du frukosten själv ? Ja jag gör min frukorst själv
Har du suttit i rätten ? Nix
Har du slagit ner någon ? Slagit ner och slagit ner, gett en rak höger har man väl.
Har du pussat någon av samma kön ? Ja.
Har du varit på strippklubb ? Nix det har jag inte.
Vad gör du när du blöder näsblod ? stoppar upp en tampong i näsan? Nä men papper.
När grät du senast ? I Torsdags.
Vem kan du prata om allt med ? Ingen tydligen
Har du solglasögon ? Nä en "turk" tog i sönder dom
Skriv en mening på engelska ? I love you?

Vem pussade du senast ?
 Emil
Vem kramade du senast ?  Emil
Vad är din högsta önskan just nu ? Det är min hemlighet
Vad heter den hårspray du använder? Proffs
Vem gillar du ? Mina vänner och familj.
Vilken färg har du på tröjan du har på dig ? Röd
Har du string på dig just nu ? Nej det har jag inte.
Känner du någon som heter Niklas ? Nä det gör jag inte. 
Har du bärbar data ? Ja men Emil har tagit i sönder den..
Är du blyg ? Nja ibland kanske.
Vad tänker du på just nu ? När ska vi köra?.


VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?

Mage,ben eller armar ? Armar och mage. 
Bruna,blå eller gröna ögon ? Gröna
Långt eller kort hår ? Kort
Charmig eller rolig ? Lite av båda.
Röker eller snusar ? Spelar ingen roll men måste jag välja så snusar.
Vad kollar du först in på det motsatta könet ?  Ansiktet, leendet.
Hur stor betydelse har kläderna ? Viktigt, måste klä sig i rena och hela kläder
Gillar du någon just nu från det motsatta könet ? Ja det gör jag.
Gillar någon annan dig just nu ? Det hoppas jag.

HAR DU


Blivit kysst ? Ja
Stått på scen ? Haha ja.
Varit med om en bilolycka ? När jag var liten 
Klättrat på berg ? Nä,jag har nog inte modet till det än! 


ANTINGEN ELLER


Kallt eller varmt ? Varmt
Blått eller rött ? Blått tror jag
Regn eller snö ?  Snö
Ull eller bomull ? Bomull
Rosor eller tusensköna ?  Rosor
Vår eller höst ? Vår
Historia eller vetenskap ? Vetenskap
Matte eller engelska ? Matte

ÖVRIGT

Svär du för mycket ?  Nä det tror jag inte att jag gör
Vilken låt lyssnar du på just nu ? Ingen. 
Hur är vädret just nu ? Soligt.
Vart skulle du vilja åka ? Utomlands med ett par tjejkompisar
Vill du ha barn ? Jag har redan 2
Isf vad skulle dom heta ? Emil heter ju sonen och Frida heter ju dottern. annars vet jag inte

SENASTE SOM DU

Träffade ? Anna och Lucas
Pratade i telefon med ? Pappa.
Sov tillsammans med ? Patrik och Frida.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem kan du prata om allt med ? Ingen tydligen



( Du kunde haft om du inte hade varit så bitchig mot mig)

2008-08-31 @ 15:07:11
Postat av: Tessan

Vad folk e tradiga som inte kan skriva sina namn när dom kommenterar... Pössa mina söta syskonbarn från mig... Kram

2008-08-31 @ 17:33:21
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: Anna

Du vet att vi redan pratar om allt! DEt gör vi syrran. :D hihi

2008-09-02 @ 00:23:08
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0