Mitt hjärta!

Mitt hjärta det blöder!
Hur fan kunde det gå såhär?
Jag finner inga ord i hur ledsen jag är, hur besviken och arg jag är!
Vad är kärlek egentligen, och hur överlever man den?
Vi som skulle få det så bra tillsammans, ha det bra och leva lyckliga i alla våra dagar!
Var hade det tagit vägen? Det har bara runnit ut i sanden!
Kan det bli bra igen eller det kommer alltid vara såhär från och till?
Jag älskar dig fortfarande,
det skulle ju vara du,jag och barnen för alltid!
Går detta att fixa i hopa igen?
Jag har gråten i halsen, så som jag grät igår, har jag inte gjort på mycket länge!
Vad FAN är KÄRLEK??



Är detta kärlek??


Kommentarer
Postat av: Tessan

Gumman lilla hör av dig om du behöver prata el nått. Ta hand om dig. Kram

2008-08-29 @ 20:34:32
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: Pernilla Appelros

Hjärtat, om du behöver prata så finns jag också här! kramar

2008-08-30 @ 11:17:43
URL: http://appelrosen.blogg.se/
Postat av: Nea

Finna här alltid för dig gummz

2008-08-31 @ 21:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0