Söndag


Ja nu är helgen snart över, I fredag så var jag med Frida på bvc, hon fick sin första spruta, som hon skrek men hon lugnade sig efter ett tag...
Frida är nu 58cm lång och väger 4925gram så hon är inte så tjock men hon ser jätte lång ut :) 
17:15 hade jag en tid hos optiker så jag gick dit där och kollade min kassa syn, ja visst ska jag ha glasögon, snygga var dem som jag beställde och dyra med, men jag ska ju ha dem hela tiden så då måste det ju vara ett par som man verkligen gillar :)
Sen på kvällen i fredags så tog jag det bara lugnt, var hos min far ett tag, men mådde inte så bra, jag hade ont i huvudet hela kvällen och det kände precis som om jag skulle få migrän, men tror det beror på att jag var hos optikern och anstängde mig så mycket där...
Hela lördagen hade jag med huvudvärk, blev på lite dåligt humör, tror det beror på det.
Frida var lite gnällig med igår, hon hade lite feber från och till. men det har hon inte idag :)
Vi gjorde inte så mycket igår vi var hos min far ett tag på kvällen och åt middag :)
Emil skulle egentligen varit hos sin pappa men hans pappa tyckte inte det var lönt att hämta honom, dem skulle ha kalas för hans pappa igår bara för han fyller år nästa helg när han ska ha Emil men han åket till tyskland istället på ravefest... men men... hans val!!
Emil är så duktigt, han stannars vid övergångställena och säger Stannna, bil... sen när där inte kommer någon bil så säger han gå. Så ja han vet att man måste stanna men han håller mig i handen hela tiden när vi står och väntar på att bilarna ska köra förbi och när vi går över...

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, tänkte åka ut till S och A men A och C var inte hemma idag för dem skulle ut och jaga så S tyckte att vi skulle komma ut i vecka istället, så det får jag och barnen ta och göra....
Det blir nog så att vi åker och fiskar lite i dag istället...

Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe så hörs vi av.....

Hej så länge <3





Kommentarer
Postat av: Anonymos

Shit de där lät knas. A och S och S och C SHIT HAHA..



Får gratulera frida till hennes första spruta - ett steg närmare vuxen åldern :D

2008-08-24 @ 18:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0