Torsdag 21/8-2008

Ja idag var barnen morgonpigga, eller ja dem vakna en halvtimme innan klockan skulle ringa men det är lugmt, Frida har fått sin välling och Emil har fått sina mackor:)
Fy vad mina barn är goa, vad skulle jag gjort utan dem, det är ju dem som ger en styrka att orka med när allt är jobbigt.... Livet är ju inte så lätt alltid, jag måste ju må så bra som möjligt för att dem ska må bra...
Halv 9 ska jag lämna Emil på dagis och sen ska jag hem igen, efter det ska jag hem till min far en snabbis och sen ner på banken, blir väl att man går in i någon affär och ser om jag hittar något till barnen, dem växer ju och behöver ha lite nya kläder, Emil har växer väldigt långsam och behöver bara ha kläder i stl 86/92 och lill loppan får ha stl 62 :) Hon har verkligen växt mycket sen hon föddes, då var hon ju bara 48 lång :)
Sen är det ju nästan dax att hämta Emil på dagis igen, min spralliga stora påg ;) Fast jag får säga till dem på dagis att ha inte får sova middag för han somna inte förens vid 21:30 igår, han var inte speciellt trött och ha vill inte somna själv i sin säng, så jag fick glatt lägga mig i hans lilla säng och låstas att jag sov så somna han hihi

Imorgon börjar helgen och jag vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen, Emil ska iaf till sin far på lördag en stund för han ska fira sin födelsedag, för när han fyller år nästa helg så ska han åka ner på ravefest i Tyskland, det är den helgen han egentligen skulle haft Emil, fast det e klart, det är ju inte första gången han hellre festar....
Jag hoppas vädret tillåter att man kan hitta på något ute, kanske gå med Emil på någon lekplats.
jo imorgon så ska Emil träffa sin kompis Liam förståss :)  

Nä nu kom mitt morgonsällskap, min gravida lilla gumma :)
Så nu e det dax för lite kaffe och ta på barnen....

Kram på er!
Jag och mina underbara barn:)


Kommentarer
Postat av: Pernilla Appelros

Dina barn är sockersöta gumman! Lilla Emil har växt jätte mycket, har ju inte sett honom på evigheter.. Och Frida är docksöt! Nästa gång ja kommer ner får vi ju hälsa på så jag får träffa dina goa ungar med och prata lite mer än sist :)massa kramar!

2008-08-21 @ 08:30:07
URL: http://appelrosen.blogg.se/
Postat av: Tessan

Så fin bild på er....

2008-08-21 @ 21:37:04
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: Anna

jätte fin bild på er

2008-08-26 @ 17:08:48
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0