Prinsessan är 5 månader idag.....

Ja idag är min lilla prinsessa 5 månader, hon börjar ju bli stor, fy vad tiden går fort, jag hänger inte med i svängarna imellanåt :)
Igår var vi på bvc och hon fick sin andra spruta, hon sa inte ens ett litet pip, hon var så duktig, hon bara låg där log, duktig tjej är hon...
hon blev vägd och mätt också och nu väger hon 6605 gram och är 63 lång, hon har verkligen vuxit, men ligger fortfarande lite lite under den "normala" kurvan, men hon låg ju ganska mycket under när hon föddes då hon vägde 2850 gram och snittet för en "normal" stor bebis är 3500 gram... hon har gått om sin kusin i vikten nu men inte i längden, så hon är en liten buddha min tösabit :)
Idag skulle jag ha städat och tvättat och packat, men jag har itne gjort det, bara tvättat lite, jag ska packa så fort min jobboman kommer hem ska ju åka till blekinge imorgonbitti, det ska bli så härligt men samtidigt skrämmande för hur ska jag klara mig utan min lilla flicka? Har ju aldrig varit utan henne en hel helg :(
Jag tror inte jag kommer kunna sova inatt, ska lämna Emil på dagis imorgon sen ska hans farmor hämta honom på dagis så jag ser honom bara på morgonen och på morgonen kommer Fridas farmor och passar Frida tills Patrik kommer hem från jobbet så jag hoppas han är hemma i tid... så ikväll är allt jag ser av min Putte.. men det e inget att göra åt det, kommer vara svårt att vara borta i 2 dagar bara från sin familj, men tror det komemr va nyttigt för oss alla... Men det e ingen som tvingar mig att vara där hela helgen men jag ska försöka, det finns ju faktiskt telefon så jag kan ringa om hemlängtan blir för stor :D
Nä nu ska jag lägga min store grabb om han nu vill sova, Frida sover redan....
Ja jag får uppdatera efter helgen och berätta hur det har gått....

Ju mer sällan ni kommenterar ju mer sällan kommer jag skriva okej?!

Kram på er!



Mitt lilla charmtroll



Party i helgen!! (gammal bild på mig)



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilken snygg bild po dig.

2008-10-23 @ 22:02:35
Postat av: Tessan

Hon eså go lilla Frida men de e Emil oxå.. Hoppas ni får det skoj i blekinge... Kram

2008-10-23 @ 22:10:01
Postat av: Tessan

Hon eså go lilla Frida men de e Emil oxå.. Du ska se att de kommer gå jätte bra nu när du e borta. =) Hoppas ni får det skoj i blekinge... Kram

2008-10-23 @ 22:10:56
Postat av: Tessan

Haha 2 olika mess kom där hihi.. Undra hur jag lyckades med det.. Hehe..

2008-10-23 @ 22:12:14
Postat av: Pernilla

Jätte roligt att du följer med i helgen gumman! Har saknat er så himla mycket! Massa kramar!

2008-10-24 @ 12:36:35
URL: http://appelrosen.blogg.se/
Postat av: Victoria

Gud vad dina små klimpar börjar bli stora.. Vad härligt att se... Men en så bra mamma som dig så har dem det bäst... Kram Victoria

2008-10-28 @ 11:47:52
URL: http://mammatillmaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0