Sjuka

Nu har jag inte skrivit på 3 veckor, ni skulle väl trott att jag dött hahah, Nä men tiden har inte räckt till verken till att blogga eller göra annat på datorn....
Jag har skaffat oss en ny familjemedlem och han heter Milton och Emil älskar honom, och jag med för den delen, Frida är lite skeptiskt fortfarande då hon inte kan säga till honom.....
Som ni flesta redan vet så är jag och barnen sjuka.
Det började med att jag blev lite förkyld och åkte på en riktigt kraftig öroninflammation.... Sen när jag hade varit fri från pencilinen i 3 dagar så när jag hämta Emil på dagis i onsdags så var han lite kladdig i ögonen men tänkte inte mer på det sen, så vi gick till tandläkaren med honom för han skulle dit på 3års kontroll, han var såå duktig och hans tänder va jättefina inte ett enda hål *stolt*
Efter det gick vi hem till min mamma och där baka mamma och Emil kladdkaka *mums* Sen kom Tessan och hennes charmtroll :)
emil blev helt plötsligt trött och gnällig och det kändes som han hade feber så jag ringde till patrik som kom och hämta oss för jag ville inte gå hem med Emil när han mådde så...
Jag torka Emils ögon som mamma hade sagt åt mig att göra men det kom bara mer och mer klet, när Emil till slut somna och vaknade till efter ett tag så kunde han inte öppna ögonen så jag lyfte lite förskitigt på ögonlocken och då bara rann det ut var från hans ögon, riktgit kusligt var det.... han fick feber senare under kvällen och tänkte inte mer på det, sen på torsdagsmorgonen så tog jag tempen på honom igen och då hade han fortfarande feber så jag fråga honom om han hade ont i öronen och då peka han på vänterörat och sa att ha hade ont i det....
Brydde mig inte om det så mycket sen för han var pigg och ingen feber under dagen men sen på kvällen kom febern igen.. så fredag morgon tog jag tempen ogen och han hade fortfarade feber så jag fråga honom igen var han hade ont och då peta han på vänterörat och börja gråta så jag ringde till läkaren och dit gick jag och Emils pappa med honom och visst hade han öroninflammation så nu hade min lille gosse både öroninflammation och ögoninflammation :( Sen åkte Emil hem till sin pappa och var där hela helgen, då det e hans helg....
Sen på lördagen hade jag grymt ont i halsen och nacken och mådde inte alls bra, trodde nästan ajg fått nackspärr, har fortfarande ont men hoppas på att det ska gå över, Frida är med sjuk, hon har ögoninflamamtion och hosta och feber + att hon börjar få sin 3:de tand, så ni som har barn kan säkert tänka er hur mycket gnäll det är här hemma nu...
Ja jag har inte så mycket mer att skriva om, jag har inte gjort så mycket mer än att tagit hand om mig själv och mina barn...
Bye
 
 
 Min Milton
 
 Emil hade gjort ägg till mig hihi

Min fotbollspelare

Min lilla prinsessa

Mitt matvrak ;)

Helt utslagen


Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja de etradigt som fan att vara sjuk.. Själv har jag problem med mina öron men de ska väl rätta till sig nu med lite antibiotika och öron droppar.. Fina bilder på barnen.. Söt hund.. Kram

2009-02-18 @ 18:04:23
Postat av: Lotta

Krya på er,,hoppas ni snart blir bättre. Kram

2009-02-19 @ 16:42:29
URL: http://plasklottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0