Fy vilket tråkigt väder!

Idag är det Fredag och studenten i Landskrona och på mnga fler platser, fy vad jag tycker synd om dem som ska ta studenten idag och stå på trappan i detta blåsiga, regniga och kalla väder.
Lillan mår mycket bättre men har lite hosta, så hon kommer säkert bli förkyld :(
Imorgon bli det kalas hos sötnosen som blir 1 år den 17 juni så det ska bli kul, hoppas ni bjuder på myyycket mat hehe, jag är ju hungrig konstant :(  det är skit jobbigt, det blir dyrt, jag får väl en bebis på 5 kg och kommer se ut som en anka i människokropp om jag ska äta hela tiden när jag är hungrig hehe.....
Nä allvar, det enda jag tycker är jobbigt med denna graviditeten är just hungern, kan det inte bara försvinna lite, måste jag vara jätte hungrig hela tiden?
Jag har inte varit det med dem andra barnen.
Vissa har frågat om ajg har mask haha, nä det har jag inte, jag är bara gravid hehe
Men man ska väl ha några graviditetssymtom, så fick jag väl hungern hehe
Nä nu ska jag kolla till barnen som är inne på Emils rum och leker.....

Ha en trevlig Fredag

P.s Vad vill min söta systerdotter ha i födelsedagspresent? .ds

Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0