Sitter här och myser

Just nu sitter jag här och myser, jag känner bebeis röra på sig där inne i magen :) det liksom kittlas, jag vet ju hur det känns, har ju känns det så många gånger förr hihi... det e mys, för ananrs känner jag mig inte så gravid, merän att jag har lite ont i fogarna i mellan åt, men det e bara till att ut och röra på sig då hihi, fast jag har kommit på att det gör inte lika ont om jag vaggar lite när jag går, hihi....
Till något annat, Emil och Frida busar inne i vardagsrummet nu och jag sitter i köket. med en kopp kaffe :) Försöker dricka mindre kaffe hmm.
Milton ligger i hallen och sover och Patrik är och jobbar som vanligt, har knappt träffat honom i helgen :( så himla tråkigt, jag som hade velat hitta på något i helgen..
Nä nu får jag ta och fixa lite med disken medans barnen är lugna och leker, sen blir det väl ett besök bort till grannen på en fika hihi...

Kram på er! /Sara

Kommentarer
Postat av: Tessan

Oooh så mysigt att känna sparkar =) Så kul att dom leker så fint ihop.. Vi får snart ta och träffas igen.. Kram

2009-06-08 @ 10:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0