1 och 11, bubblor, 6 månader och 1½ år :)

Lilla sessan är lite förkyld, så antingen står det 1 eller 11 under hennes näsa och ibland kommer där en bubbla haha, så synd om henne, Emil är oxå lite förkyld men det blir ha alltid efter han haft falsk krupp...
Det händer inte så mycket här, tycker jag bara går och plockar och plockar hela tiden men inget händer... sååå tråkigt är det... Idag är det fredag och jag och Patrik har varit tillsammans i 1½år :) och Fridisen är 6 månader och det är bara 3 veckor kvar tills Emil blir 3 år, kan itne förstå att det redan är 3 år sen jag blev mamma, hur simpelt jag tyckte det var att föda barn, alla hade sagt att det gjorde skit ont men icke, men med Frida kändes det lite grann, fast bara på en kort stund, hon var ju ute efter 3 krystvärkar och på 10 min :) jag har väl tur helt enkelt...
Aja på söndag är det första advent tydligen men jag tycker tiden går för fort, måste ju storstäda här hemma inför julen och Patrik ska jobba i helgen, ska jag bara sitta här med min förkylda barn då? Jag har en känsla av att jag får städa allt själv, i och med att han ska jobba, men nu vill jag ju ändå ha lite julstämming här hemma..... 
Det känns som jag börjar bli lite sällskapssjuk, vill att alla typ ska komma hem till mig dricka lite kaffe, snacka, spela yatzy (är beroende nu av det spelet) och snacka skit... Jag kanske börjar bli mig själv nu efter förlossningen, känna mig mer säker, är lite piggare, rutinerna funka väl ganska bra och jag börjar må bra (tror jag) 

Nu är snuffisen mammig och trött så jag får se om hon vill sova lite, lägger upp lite bilder på veckan som varit!

Kram på er!


Linnea dricker the i snön med magen i vädret ;)


yeh, men snön kom för tidigt


Här kastar jag upp lite snö :S



Pappas lilla flicka


Förkyld och trött, älskar att sova på kuddar :)


Men denna underbara pojke ville inte sova


Hemma hos morfar


Om jag vill kan jag sätta mig upp helt i babysittern :)


Frida i Emils dockvagn


Visst ser jag ut som en docka


Patrik och Sara för ca 1½ år sen

Kommentarer
Postat av: Tessan

Så fin abilder som alltid :) Usch de e så tradigt med förkylningar tycker alla barne det nu.. Vi får snart ta och träffas... Kram

2008-11-28 @ 13:42:32
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0