Varför ska allt vara så svårt!!!

Kommer det någonsin bli bra? kommer du någonsin ändra på dig? kommer det alltid vara så här?  Bryr du dig inte om din dotter? Bryr du dig inte om mig? Bryr du dig äns om dig själv?
Jag tycker jag har gett så jävla mycket av mig själv så jag vet inte vad jag ska göra längre, snackar vi om detta så e det bra i 1 vecka sen är det samma sak igen!!!
Alltså tar du mig för giviet, älskar du inte mig eller vad e det frågan om?
Jag förstår inte längre jag vet inte ens om jag någonsin kommer att förstå vad som rör sig i ditt huvud?
Jag har verklgien ingen aning!
Du säger aldrig något, du säger aldrig vad du tycker och tänker, hur fan ska jag veta om jag gör fel då???
Jag är bara ärlig mot dig och sagt vad jag tycker och tänker och du håller bara med, säg något istället, säg vad du tycker ffs!
Jag kan inte läsa dina tankar!
Pallar inte skriva nu, är bara så jävla ledsen, vet ju inte vad jag ska göra, det känns bara som vi står på samma ställe hela tiden och stampar!

Bye

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Stå på dig gumman! Tänker på dig <3

2008-11-03 @ 11:39:19
URL: http://appelrosen.blogg.se/
Postat av: ztina

Han e lite svor att göra med ibland, bara so han e.

2008-11-04 @ 06:32:43
URL: http://ztinadenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0