Då var det dax att skriva lite igen

Ni efterlyser att jag ska skriva av mig lite så då får jag ta och göra det så ni blir nöjda hihi ;)
Ja vad har hänt på senaste tiden då?
Emil har kommit in en period där han är för liten för att sova middag och för stor för att vara vaken hela dagen, härom dagen fick han Emil sova lite på dagen men sen somna han inte fören 4 på morgonen så det blev ingen sömn för mig inte... Men sen var det upp igen kl 9 ringa till dagis och säga att vi knappt har sovit så han fick lov att komma kl 11 :)
När jag hade lämnat Emil på dagis så gick jag hem och duschade och sen iväg till bm för att ta ett prov, det gjorde inte alls ont som dem flesta säger, det kittlade mest tyckte jag haha...
Sen sover barnen i skift, när Emil sover så är lillan vaken och tvärtom, så det blir ingen vila till mig, men jag är ganska van nu, tror jag iaf....
Skulle till optikern igår men det blev inget av det för Emil är lite snorig och jag vill inte ha med honom dit, så på tisdag får jag väl gå dit när han e på dagis....
Vad vill ni att jag ska skriva? Det är ju noll i mitt huvud....
Så jag avslutar här....

Bye...

 
 Med Frida i vecka 25

 
 Med Emil i vecka 25
 
 
 Frida nyfödd 08-05-23

 
 Emil nyfödd 05-12-21

Kommentarer
Postat av: ztina

NANNO !!!!

2008-10-04 @ 13:57:38
URL: http://ztinadenfina.blogg.se/
Postat av: Tessan

Naw vad dom e söta.... =)

2008-10-05 @ 21:54:25
Postat av: Anna

Ojoj vad dem är lika alltså. Mina fina systerbarn =) allt bra med dig?? Har du kollat igenom påsarna?? Pösss

2008-10-08 @ 00:23:15
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0