Nu efterlyser ni mig igen :)

Jag har inte haft lusten till att skriva, jag är väl inte så bra på det här med att uppdatera bloggen...
Idag fyller min kära lillasyster år, men hon hade kalaset redan i lördags...
Efter vi hade varit hos henne så decka jag typ direkt när vi kom hem... hmm inte likt mig, men jag orkar inte vara uppe så länge längre, det e lagom att lägga sig runt 22 hihi... iaf om man har småbarn ;)
Vad händer annars då? Idag träffa jag min kära storasyster i stan, möttes inne på Gina tricot där jag handa lite sen gick vi in på hm och där handla jag oxå, till mig själv för en gång skull... Sen gick vi hem till vår mamma och snacka lite med henne.... Hon behövde nog träffa barnbarnen lite hihi....
När jag hade varit hos mamma så gick ajg och hämta Emil på dagis och han skulle hoppa i var enda vattenpöl, vi hann inte ens utanför grindarna på dagis så var han dyngblöt, men jag tänkte det gör inget för vi ska bara hem, på vägen hem skulel han springa så han sprang hela långa vägen hem haha, och blöt var han om byxorna, enda upp i knäna, så det var bara av med dem när vi kom in genom dörren, sen fick han lite mellanmål så det åt han sen decka han på soffan,Frida sov redan, hon somna när jag gick från mamma, och precis när jag hade slumrat till så vakna Frida, det är alltid så, när ett barn sover så är det andra vaket haha...fast hade jag somnat så hade jag bara varit mer segare under kvällen....
På fredag vill tjejerna att jag ska följa med upp till Blekinge, men jag vet i fan, jag får se, knns konstigt att vara borta från Frida och vara så långt hemifrån från Emil...
Aja sitter här och tjurar, tänker inte berätta varför, pallar gnälla mer.... Det hjälper ju ändå inte....
ja jag vet inte vad jag ska skriva om.... ciao!



Mamma jag har ont! (Emil trilla ner från en trappa på dagis)



Visst ser jag tuff ut nu :D



Här är jag med mina underbara barn (LOVE)



Har jag inte blivit stor? ( 5 månader det 23 oktober)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0