Snart kommer jag se ut som en ny människa ;)

Ja snart kommer väl ingen känna igen mig, imorgon kommer nog mina brillor :) Wiie kanske slippa huvudvärken, har köpt mig en ny jacka, snygg och varm för bara 500kr passade samtidigt på att köpa lite snygga underkläder med. :)
Nu är det bara lite byxor som ska inhadlas, så svårt med den nya figuren att hitta ett på jeans som sitter snygg överallt, på lår, längd och i midjan, har inte hittat några här i Landskrona iaf :(
Sen e det ett par nya skor med som ska inhandlas och Emil behöver oxå ett par nya skor som han kan ha nu när hösten närmar sig med stormsteg och som han kan ha på vintern med, får köpa en ny overrall till honom med, men tror faktiskt att den passar från förra året (min lille prins)
Lillan får ju oxå ha lite vinter kläder snart :) Hon har iaf ett par dösöta skor som jag handla till henne för ett tag sen, men hon har bara använt dem 2 gånger!

I lördags så satt jag i parken och lyssna på skön musik :) Hade barnen och gubben med mig....
Efter det så blev jag dunder förkyld så nu sitter jag här med värsta förkylningen och värk i kroppen :(

Emil han är verkligen en buse han, han  häller ut sina leksaker från en av sina backar sen bär han ut den i köker och ställer sig på den vid diskbänken och har kul med diskmedlet, fanns typ diskmedel i hela köket idag :/ Fy han e så busig, så stor har han blivit på kort tid....
Han snackar på som bara den och kan säga meningar och e super duktigt, han går på pottan när han själv känner för det för jag vill inte tvinga honom om han själv inte vill!!

Just nu ligger Patrik med Emil i hans säng och försöker somna honom för jag orkar inte ligga i en träsäng  och med denna förkylingen så känns det som hela huvudet ska sprängas på mig när jag ligger ner!!!
Hoppas han somnar snart för klockan e ganska mycket för honom, han ska ju till dagis imorgon!

Någon som inte e gravid eller har små bebisar som vill träffas imorgon om det e fint väder?!
Så trött på att bara sitta här hemma själv...
Kan inte gå ut med lillans egna vagn för där är punktering för andra gången på 1 månad, så jag får ta tvillingvagnen när jag ska lämna emil på dagis, får ta tag i det med hjulet imorgon så jag kan gå ut och gå med lillan när Emil e på dagis!

Nä nu ska jag försöka sova, upp tidigt imorgon och iväg med Emil!

Älskar er mina underbara fina barn! Ni är bäst så är det bara!!!

                                                                                                      




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0