Ojojoj

Visst älskar man sina barn över allt annat, man vill bara dem väl och lära dem göra saker som är rätt!
Men att Emil nu ska vara borta i en vecka i Turkiet, utan mig gör mig så nervös, han är ju så långt borta, det är första gången han flyger och är utomland...
Jag hoppas verkligen det går bra, jag har nerverna utanför kroppen och har  kanppt inte kunnat sova på 2 dygn.
Jag är rädd för att jag inte fått med mig allting i resväskan med mera med mera.
Det känsn verkligen jobbigt, en vecka går ju snabbt, det har den gjort förr när han har varit hos sin pappa, men det e ju lite närmre än till Turkiet.
Åh jag hoppas verkligen att denna oro jag har i kroppen lägger sig, jag kan inte gå och må såhär.
Han har även fått hosta nu så jag hoppas att han inte får krupp på semestern, men ha har sin medicin med sig.
Jag vet inte vad jag ska skriva men jag hoppas att allt löser sig...
Vad ska jag nu fördriva tiden med i en vecka??
Har ni några förslag???

Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0