Frida

Idag har jag varit med Frida på sjukhuset igen, men nu var det helt andra grejor, nu fick hon inhallera lite adrenalin, pulmicot eller hur det nu stavas och en annan medicin, läkaren sa att hon hade någon slags brokit men att barn inte kan ha det alltså typ förkylningsastma så man säger att barn har luftrörskatarr... hmm ja jag vet itne, fick iaf bege mig ner på apoteket efter 2 timmar hos läkaren och där hämta jag ut 3 mediciner till Frida, 2 för  akuta astmaanfall och en för hennes öroninflamamtion och en salva för eksem :S snacka om att bli fattig direkt... Så nu ihallerar hon var annan timme när hon är vaken av den ena medicinen och morgon och kväll med den andra och sen ska hon ha pencilinen morgon och kväll likason kortisionsalvan för eksemet, det kändes som hela min vardag blev till annat, jag blev jätte ledsen när jag skulle försöka inhallera henne på sjukhuset då det blev lite bakvänt men sen gick det, hemma hos min pappa gick det med bra men itne här, hon fick panik så jag fick sluta, vill ju inte skrämma henne, men till slut fick jag i henne alla medicin hon ska ha för kvällen....
Jag är helt slut i huvudet, det har varit mycket att ta in idag och jag hoppas att det har lagt sig till imorgon....
Om Frida är sämre elelr oförändrad till måndag så ska jag ringa till läkaren igen, men ananrs ska ajg dit på tisdag igen så läkaren får lyssna på henne, hoppas hoppas hoppas hon är bättre då, just nu har hon 39 i feber, och har haft feber nu ganska länge (snart 1 vecka) Det har nästan varit helt sömnlösa nätter i en vecka så jag e verkligen lut, går rundor med huvudvärk, för på dagarna måste jag ju vara vaken och ta hand om Emil nu när han ahr sportlov, tvärr hat det inte blivit så mycket aktivitet för honom fast jag har ju en snäll mamma som har hjälpt till lite, och varit ute med honom och åkt pulka och busat... Tack mamma, det behövdes verkligen... Vet aboslut inte var jag ska få all ork ifrån sen när Frida är sjuk, när ska jag hinna vila ut ordenligt??
Aja ska försöka hålla Patrik sällskap nu.....

Puss och kram Sara
 ¨
 
 Den där minen har hon nog lärt sig av sin mamma ;)

 
Frida 1 månad

Kommentarer
Postat av: Tessan

Fy så trist att lillan e så sjuk.. Hoppas att de fixar till sig fort.. Skickar en stor krya på dig kram till lillan.. KRAM

2009-02-20 @ 20:31:45
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: Lotta

Usch det låter ju inte alls bra,,hoppas att medicinen hjälper henne.Kram

2009-02-21 @ 17:54:46
URL: http://plasklottis.blogg.se/
Postat av: Victoria

Nej men gud gumman hoppas att lilla frida blir bättre snart kram på er alla

2009-02-25 @ 01:15:19
URL: http://mammatillmaxen.blogg.se/
Postat av: Annie

Hoppas kidsen é krya & på benen igen! bamsekram

2009-03-17 @ 10:01:11
URL: http://toooootzie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0