Barnvakt

Jag idag när man själv ska vara barnledig så ska jag sitta barnvakt åt till K.... Hennes föräldrar ska på begravning, jag känner oxå han som har dött, han har ändå funnits i mitt liv i mer än 17 år men begravningen var bara inom familjen....
Emil ska till sin pappa nu vid lunch och Frida ska till sin pappa ikväll så jag med får vara lite ledig, jag behöver det, e helt seg i huvudet, har för mycket att tänka på helt enkelt.
Jag vet inte vad jag ska hitta på med idag, men idag blir det bara slappa sen imorgon blir det fest men vår Karlskrona tjej :) wiiiie det ska bli så kul :)
Alltså är det ingen som vet var jag kan få en lägenhet någonstans ? Slls kräver borgenär me jag har ingen som kan gå i borgen för mig och dem som är gröna vill inte för dem vågar inte, så länge jag gör det jag ska så e det inte så farligt, och hyran kommer alltid bli betald, har ändå bott själv sen jag var 18 och har inte en hyresskuld...
Jag vill helst inte sätta mig i en 2a med barnen för det kommer bli trångt, vill helst ha en 3a... men just nu bor jag hemma hos min pappa. hur tror ni att det känns när man bott själv så länge? Helt jävla jobbigt, det e trångt han sitter i rullstol inne, han röker som fan, våra kläder stinker ju rök och Fridas vagn, barnen har redan andningsbesvär, tror inte dem skulle må bättre av att vara där... Ja jag vet itne, jag får väl må såligt helt enkelt, för jag vet inte längre vad jag ska göra.... Så är det!
Palalr inte skriva mer, blir bara irriterad!

Hej svejs!!!!


 

Kommentarer
Postat av: cattie

Fy vad jobbigt att vara beroende av andra hela tiden... man vill ju inge annat än att stå p¨egna ben när man är vuxen... Håller tumamrna för att du får en lägenhet snart... kram

2009-01-17 @ 00:26:12
URL: http://hanssonhulliganerna.blogg.se/
Postat av: maria

hej gumman vi har kollat de men de blir ingen flicka kunde inte säga nåt den dagen på msn då min man stod brevid och jag fick inte lov att säga till nån vad det skulle bli :P

2009-01-18 @ 22:24:43
URL: http://mickaela07.blogspot.com/
Postat av: Tessan

Hej hopp pille snopp.. Ville du träffas imorn??

2009-01-20 @ 14:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0