God morgon!!

Jag börjar med att skriva god morgon :)
Har sovit länge idag, skönt  :)
Imorgon går jag in i vecka 24, tiden går alldeldes för fort, jag hinner inte med.
Barnen växer, alla 3, Frida hon försöker snacka på som bara den och nu bara stannar hon och börjar dansa om man sjunger "dansa min docka" då dansar hon i cirklar hihi, Hon är så go.
Emil han har börjat säga ord jag aldrig hört honom säga förut och tjatar om att han ska åka till Turkiet :)
Han ser verkligen fram emot det och att han ska börja på den stora avdelningen om en månad ca :)
Frida får vara hemma ett tag till, tills bebisen har kommit :)
Patrik han jobbar på som vanligt, saknar honom vissa dagar och kvällar.
Jag själv tycker jag fixar det mesta ganska bra, i hemmet, med hunden och barnen och med pappa,samtidigt hoppas jag att ni har lite förståelse för att jag inte har så mycket tid över till er mina vänner, men mina dagar är fullproppade, den tiden jag har haft med er innan lägger jag på min pappa nu.
Så tro inte att jag glömt er för det har jag inte.
Nä nu ska jag och Emil duscha, Frida ligger och sover fortfarande, hon är inte den som går upp med tuppen som Emil.
Sen blir det ner till stan och ska ta nytt id-kort och lite andra ärenden.

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0