Mycket har hänt sen sist!

Mycket har hänt sen sist jag skrev här i bloggen....
Frida hon bara går och går nu här är det knappt något krypande längre...
Hon pratar på för fullt och det märks att hon börjar bli stor, hon ska ju bli storasyster :)
Emil är hos sin pappa och kommer hem nästa lördag, tiden känns oändligt lång, saknar honom så, fick träffa honom en snabbis igår då vi gjorde pass till honom:) Snart åker han till Turkiet med, Han är sååå stor och säger så roliga saker när han ska berätta grejer.... :)
Mamma älskar er min hallonhjätan <3


Själv har jag gått in i vecka 20 nu så nu har jag bara 20 veckor kvar av graviditeten och det går snabt, hinner knappt med veckorma, hinner inte räkna dem på samma sätt som som med Emil och Frida, har ju fullt upp om dagarna :)
Jag vet inte hur mycket jag gått upp då jag inte har ställt mig på vågen, hmm, ska gå och göra det med en gång....
Okej handen på hjärtat jag har bara gått upp 3 kg än så länge :) men det känns betydligt mer....

Vad har jag nu gjort sen sist jag skrev jag har varit på citadellbadet med mina systrar och deras barn och med mamma, det var mysigt, jag har legat på stranden med mamma Annna Moa och Frida och S det var härligt tills Frida ville äta sand och stenar hehe...
Varit ute var enda dag när vädret har passat och det har det gjort nästan varje dag :)
Igår var vi ute med båten, herrejusus var jag blev rädd, C gasa på lite väl mycket hehe men hans barn gilla det och jag satt där hel livrädd, men sen körde han lite lugnare då var det bara mysigt, vi ankrade båten och hoppade i havet och bada, men jag min badkruka tycket vattnet var för kallt, för när jag gåt ner från stegen och i vattnet så fick jag svårt för att andas för det var så kallt, så jag låg och solade på båten i stället medans C och hans barn badade och Patrik...

Nä nu måste jag tvätta av lillan och mig lilte sen blir det att gå hem till min far en runda....

Ha em trevlig helg alla

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0