Grattis på födelsedagen hjärtat!

Idag fyller Patrik år, som vi städa och hade oss igår hehe..
Men lite småfix som ska fixas nu så e det klart sen, själv får han inget av mig idag, jag har beställt hans födelsedagspresent så den får han om 2-3 veckor....
Hoppas han blir glad över den iaf...
Här sitter jag med mitt morgonkaffe och funderar på vad som händer under dagen, ska lämna Emil på dagis kl 9 sen ska jag ner i stan till resebyrån och fråga om jag får lov att resa då när resan är bokad till, vissa flygbolag har ju en gräns på när man får flyga när man e gravid, själv e jag i vecka 25-26 någonting när vi ska resa...
Jag måste verkligen vara i tid till dagis idag för dem ska åka till glumslöv, med tåg:) Emil älskar att åka tåg, har älskar allt som har med flygplan, lastbilar, polisbilar och tåg att göra.. .Hmm undra vad han vill bli när han blir stor :) Frida hon är den som sover längst i familjen, får nästan alltid väcka henne, iaf på vardagarna, på helgerna får hon sova hur länge hon vill typ, hon går bättre och bättre nu så snart går hon nog helt :)
Hon har 7 små tänder, och äter merän sin storebror, fast jag måste stoppa henne med hennes ätande, annars lär hon äta oss ur huset när hon blir stor hehe nä men det var ett råd från bvc....
Hon är en liten knubbig tösabit på 71cm och 9 kg... hihi men go e hon....
Nu är jag gravid i vecka 16 så bara 4 veckor kvar så har jag gått halva tiden, tiden går sjukt snabbt, och jag blir ju mer nervös för varje graviditet, fast jag har haft simpla förlossningar, inte för att skryta men jag har haft tur...
Det ska bli jäkligt kul med ett barn till, sen kan ni förvänta er att det inte blir fler hihi.... Sen ska jag börja skolan och fortsätta plugga efter det ska man försöka skaffa sig ett jobb, vilket inte är det lättaste i dagens samhälle.....
Nä nu ska jag ta ut tvätten från maskinen.... Vi ses kanske på stan

Puss och kram Sara

Kommentarer
Postat av: maria

nej det blev ingen bebis nu till helgen han får väl titta ut när han e redo helt enkelt hehehe ...ja vissa dagar e helt omöjliga att vara pigg ....grattis till gubben hoppas han får en super födelsedag....kul att barnen mår bra och utveklas ....och va inte så nervös hehhe dena grav kommer gå lika bra som dom andra men vet hur du känner dig man kan endå inte undvika att vara orolig ...kram

2009-06-01 @ 14:43:55
URL: http://vartunderbarafamilj.blogg.se/
Postat av: Victoria

nej men gud inga fler barn haha... Ni som är på G nu ju puss

2009-06-02 @ 15:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0