En tråkig dag!

Ja vädret e så fruktansvärt tråkigt idag, vad ska man hitta på? Jag tvättar idag iallafall :( tråkigt, men nödvändigt..
Har precis ätit frukost och druckit kaffe med :) mums
Emil har kommit i en riktigt trottsålder nu, han kastar grejer, han skriker om han inte får som han vill, han sparkas och har sig, men skam den som ger sig, Emil och jag är ju lika envisa, men du slutar alltid med att jag vinner ;)
Vad händer mer idag?? Hmmm jag vet faktiskt inte, tycker bara att optikern kan ringa så jag kan hämta ut mina glasögon och se om huvudvärken försvinner, men jag fick huvudvärk några dagar efter jag börja med min mini-piller, kan vara dem med, så fortsätter det att jag har ont i huvudet efter jag fått mina glasögon så får jag skaffa andra piller....
Imorgon blir det kanske lite race hehe, beror på vädret och om vi orkar och när patrik slutar jobba....

Jag lägger in lite bilder så får vi se vad ni tycker om dem :D

Kram på er!



Stora öron, så den måste höra bra ;)



Man blir som man umgås, brukar det heta



En liten sötnos



Kan ni gissa vad detta är för djur då?



Stackars hund som inte klarar av en liten katt


Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha vilka roliga bilder.. Den första bilden gillade jag skarpt... Tradigt väder e ju bara förnamnet ska snart till apoteket och hämta ut mina p-piller såfår vi se om jag tåler dom.. Ha det gott idag gumman.. Vi får snart ta och träffas.. Kram

2008-08-27 @ 14:33:37
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0