Hej Svejs

Ja nu får jag ju oxå ta och skriva av mig lite, men det e inte vem som helst som kommer att kunna läsa min blogg och kolla på mina bilder utan det e bara ni utvalda, mycket pga att folk inte ska gå och snacka en massa skit till andra...
Många är nog nyfikna på hur Frida utvecklas :)
Just nu snackar hon på som bara den och skrattar gör hon alltid, en glad lite fis e hon min lilla prinsessa :)
Min älskade prins han e lika glad han. det e han alltid :) och världens underbaraste storebror, tänk att man kan vara så liten och bry sig så mycket om sin lillasyster :) stolt över honom, min store påg....
Annars lever jag väl, har så mycket tankar och funderingar, har inte mått bra den sista tiden och det vet ni om, men jag mår väl bättre nu, måste ju tänka på barnen..
Nä nu ska jag ta och vila lite, får ju passa på när barnen vilar, Emil skulle egentligen varit på dagis idag, men i och med han har varit vaken halva natten och lite till känns det som så han får börja på dagis imorgon istället, efter 7 veckors ledighet, det ska nog bli kul för honom

Bjuder på lite bilder till er...

Emil och Frida

                                                Syskon kärlek


Så här söt kan jag med vara
   
                                           Visst är jag söt?!

Frida leker

                                                       Busar lite

Kommentarer
Postat av: Tessan

Dom e så söta... Så stor han ser ut på kortet.. Vi ffår snart ta och träffas... Kram

2008-08-19 @ 15:34:01
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: Linnea

Så söta tillsammans¨längtar till vår lille kommer =)

2008-08-19 @ 18:11:49
Postat av: Vem?

Världens finaste ungar - Förstår var de kommer ifrån=)

2008-08-20 @ 12:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0