Det har hänt en massa sen sist :)

Det har hänt en massa sen sist jag skrev :) Jag har fyllt år och fått en del pengar, en mysig tjock fin tröja två fina växer och ett par fina guldörhänge :) Tack alla som kom när jag fyllde år, det var verkligen trevligt :)
Frida är nu lite mer än 4 månader och väger 5850 gram och är 60 lång, shit vad tiden går och lång har min lilla stumpa blivit... Emil är lika busig och kort hihi, men naggande god... FORTFARNDE, bara 3 månader tills han blir 3 hela fina år :)
Tiden bara kutar iväg eller något, om 2 månader har jag och "pytte" varit tillsammans i 1½år :)
I Fredags när Emil hade åkt till sin pappa så följde jag med min pappa till hbg för att han skulle ha en ny skrivare, och jag gick in på babyland och köpte 2 st bitringar till Lillan och några väggdekertioner med nalle puh som hon ska ha i sitt rum sen.. Sen körde vi hem igen och jag stannade hos pappa för att hjälpa honom att installera skrivare, men jag kom bara halvvägs för sen funkade det inte längre och jag är ingen datanörd så älsklingen fick fixa det till honom sen hihi.. Sen kom Moa och Anna hem till pappa så snackade vi lite sen tog vi Moa med oss hem, det var så mysigt, hon är så duktigt, hon lyssnade verkligen på mig och gick och la sig när jag sa till henne :) Sen på lördagen så bade hon och jag gjorde vid henne så hon var fin tills mian gäster kom och gratta mig  wiie.... Anna tog med sig Frida hem så tog jag och Patrik oss några öl och gick hem till en tjej jag känner och festade lite, sen gick vi ut, det var ganska trevligt , eller ja det var trevligt :)
Jag får fortsätta att skriva senare eller en annan dag...  gubben och barnen kallar hihi..

Ciao 

 
 Hahaha får ju bjuda på mig själv ibland ;)

 
 Hahah fråga mig inte vad han håller på med, känns mest som han verkligen ber om att få något!

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahaha coola bilder

2008-10-02 @ 23:26:55
URL: http://mammatillmoa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0