En dag med barnen idag!

Ja idag har det blivit en dag med barnen igen, jag älskar det, Emil vill inte till dagis men imorgon så ska jag släpa dit honom, hmm lät grymt, inte riktigt så jag mena, men han måste vara på dagis så han kommer in i det igen efter sitt långa sommarlov...
Frida vakna vid 6 imorse och ville ha mat, hmm kändes konstigt, det var ju mörkt ute fortfarande, det börjar verkligen bli höst :) Sen när hon hade fått sin mat och jag hade precis somnat igen så komemr Emil,mamma mamma :) pigg som en lärka så det vara bara att stiga upp...
Har haft så fruktansvärt ont där nere i ryggen idag så jag har nästan bara legat på soffan, han ont i nacken med :(
Förstår inte varför jag ständigt har ont i ryggen, kanske dax att gå till kiropraktigorn eller något, jag kanske går fel och det påverkar ju ryggen!
Aja nog om det nu!
Idag har jag gjort lite negerbollar med, dem blev himla goda, Emil ville smaka en direkt så det fick han, mju och kladdig var den så han blev helt förskräckt av att han blev lite kladdig på fingrarna haha hela huvudet kan ahn ha massa skit som jag inte får tvätta bort men lite på fingrarna, nej det passar honom inte haha..
Jag har provat ge Frida lite smakportioner men icke att hon äter det, hon gör värsta grimaserna och spottar ut det, har provat några dagar nu men hon får ha välling så länge tills hon känner sig mogen att äta lite :) Hon vänder sig från rygg till sida när hon leker i babygymmet :) hon har gjort det ett tag nu.. Man vill ju ha dem uppe hela tiden dem små liven men det e så kul att se henne ligga där och kämpa, hon vände sig nästan till magen precis... weeii hon börjar bli stor, snart 4 månader, på min födelsedag faktist...
Jag vet inte vad jag skulle gjort utan mina barn, dem är mina guldklimpar, det jag är mest rädd om i hela världen och älskar mest av hela mitt hjärta <3
Ni vet ingen som vill köpa bil? Måste bli av med den, ni kan väl höra er för. Inga fel på den alls, bara för liten för oss ;)
Nu blev lilla kinkig, men lägger upp lite bilder på barnen Ciao



 Emil tycker om att sjunga och använda dammsugaren som mick hihi

 

Så här lycklig är Emil när han ska åka till sin pappa!

 

 Storebror har lånat Fridas snutte :D



Min lilla pinsessa!



Min guldklimp är bara för söt

 
 
 Så söta, mitt allt :)

 

 Den finaste sonen man kan ha :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Oooohh dom e så sötanmina små troll.... Ska bli kul att träffa er imorn.. :) Kram

2008-09-17 @ 17:49:33
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack för igår..får vi snart göra om. Nästa gång kan ni komma hit och leka. Kram

2008-09-17 @ 22:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0