Igår den 15 September

Ja igår var det en skön dag, vaknade försökte ge Emil frukost,vilket han ville ha efter ett tag, gav Frida mat med..
Sen när det var dax att ta på sig så var det inte lika roligt tyckte Emil, vad jag än sa till honom så blev han bara sur och skrek, men till slut kom vi iväg, vi skulle gå ner i stan och träffa mina kära systrar och mina goa syskonbarn :) Vi gick och fika men jag tog bara en kaffe, orka inte äta något just då, sen gick vi in på Hm ett litet tag och där fick Emil 3 par vantar, för det börjar bli kallt nu.... Det var allt jag handla, får handla mer sen när det finns mer pengar till det.... Frida har ju fått en ny vagn och jag har hämtat mina glasögon så nu kan jag ser riktigt bra hihi....
Efter vi hade varit på hm så skulle systrarna gå och handla på City gross så jag begav mig bort mot Anna och Charly där stanna jag i några timmar tills det var dax att gå hem och göra lite mat, men Emil somna i min famn på vägen hem så jag fick värsta mjölksyran i armarna, jag var alltså nästan hemma när jag inte orkade bära honom längre, det va inte det lättaste att bära en lite klump på armarna samtidigt som man ska köra en vagn.... Så det vara bara till att sms:a Patrik så fick han komma och hämta Emil och köra honom hem dem här 500meterna eller något.... Men när jag kom hem med Frida så sov inte Emil längre och han ville verkligen inte sova, så han somna inte fören vid 21:30 typ, och då var jag helt död, eller ja nästan iaf!
Nä nu ska jag dricka mitt kaffe.... Hejs svejs!



Kommentarer
Postat av: Anna

Fan vad jobbigt och gå och bära på honom så långt =/ störigt att han vaknade också =/ hmm jag får snart komma och hälsa på er och ta min tröja.. moa vill träffa er också snart

2008-09-16 @ 21:18:36
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0