Onsdagen den 21 Januari

I onsdags vakna jag lika trött på morgonen som alltid, för jag har fått gåvan av gud att  mina barn har blivit nattmänniskor :s men men....
Jag stack i väg och lämnade Emil på dagis och sen hem igen och hämta Frida eller ja Patrik körde oss ner till bvc för vi skulle vara där 09:30, man hinner ju kanppt kuta ner där när Emil börjar kl 9 på dagis...
När vi kom dit där så tog vi av Frida för C skulle väga och mäta henne, så nu väger hon 7970 gram och är 65.5 cm lång så hon är en liten valross hihi....
Efter det så fixa vi lite hemma sen var det dax att hämta Emil på dagis så det gjorde vi, jag gick in och hämta Emil och till min förvåning hade han inte samma kläder på sig som när jag lämna honom och inga strumpor, då hade han kissat ner sig stackaren och jag hade glömt lämna extra kläder där, och blöjor trodde jag att dem hade på dagis, men nej det hade dem glömt att säga till mig, men jag tyckte ändå att dem skulle kunnat ringa mig och sagt att jag skulle ta med kläder till honom när jag kom och hämta honom, för vi skulle ju till Danmark efter vi hämtat Emil så det blev hem om, försöka hitta nya byxor och stumpor till honom sen sätta på honom en blöja, när det väl var gjort så körde vi till hbg och tog båten över till helsingör. så trevligt det var och barnen gilla verkligen det, så gick vi av och där köpte vi vars en korv sen gick vi tillbaka till båten igen för det var så kallt...
Sen var det hem igen och barnen somna typ när vi kom hem och det var inte bra, Emil trodde nog att han skulle sova middag så han vakna efter några timmar igen och var vaken i ett antal timmar och själv kunde jag kanppt hålla ögonen öppna... så har det varit hela veckan nu *suck* så trött man blir... Vet inte vad det är för en period mina barn är inne i.. men det går säkert över.... Måste ju berätta att Frida är 8 månader idag och nu har hon 2 små fina tänder där nere *ler*
Igår Torsdag när Patrik hämta Emil på dagis så höll jag på att fixa i hans rum så det var fint tills han kom hem så hade han ingen blöja på sig men samma kläder, han var så stolt och berättade att han hade gått på pottan hela dagen :) sen hände det en liten olycka i byxan, både fram och bak, måste ju erkänna att det var det vidrigaste jag varit med om att ta av honom dem kläderna och göra rent det i duschen haha, men jag måste ju vänja mig, Emil tyckte inte heller det var speciellt trevligt, åh mina gullungar alltså...
Nu lägger jag upp lite bilder från Danmarksturen.
Ha det gött alla....
Kram

 
2 nyfikna barn


Min lilla prinsessa


Min lille pajas haha


Generad liten gosse


Min söta underbara Emil


Min söta underbara Frida


Jag har lärt mig hur man kan se arg ut :)


Dem där två som gör livet guldvärt

Kommentarer
Postat av: Nea

Neas gull ungar :)

2009-01-23 @ 13:03:59
Postat av: Anna

awe vilka söta pluttar :P

2009-01-23 @ 13:05:23
URL: http://mammatillmoa,blogg.se
Postat av: Tessan

Vilka godingar.. Diggar lillans arga blick hihi..

2009-01-24 @ 14:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0