Pappa och karneval

Idag är det karneval i stan hehe. känner inget speciellt för det, känns som vilken dag som helst tycker jag, har så mycket annat att tänka på...
 
Pappa har inte blivit opererad än då hans pk värde var för högt igår och idag har dem inte opererat honom än, stackaren som måste fasta hela tiden, ska se om jag kan åka ner till honom imorgon men lite saker eller bara hälsa på honom om han orkar, tycker så synd om honom, han trilla från 2 trappsteg och det gick så illa....
Jag vill bara ringa honom hela tiden men han måste få vila sig, sen får han så mycket smärtstillande så han är inte rolig att prata med, men ändå vill jag ringa, bara se hur det är med honom bara säga hej eller något...
Där ligger han och fastar och igår kväll när han fick reda på att dem inte skulle operera honom så fick han några torra mackor att äta och idag har han druckit en kopp kaffe men inte fått äta för dem vet ju inte när op blir av  :s
Dem måste ju ta dem akuta pasienterna först...
Men nu ska jag prata med min mamma lite, sitter hemma hos henne och lillfian sover middag :)

Vi ses kanske på karnevalen...

Kram Sara


 

Kommentarer
Postat av: lotta

Jätte fint kort på dig. Kram

2009-07-12 @ 09:56:04
Postat av: Tessan

Jag håller med syrran om kortet =)

2009-07-14 @ 11:26:55
URL: http://wwwtessibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0