Torsdag

Idag är det torsdag och på torsdagar går jag in i nya veckor, så idag har jag gått in i vecka 24 :) Åh jag längtar så tills bebisen kommer.
Men jag är skit rädd för förlossningen fast ajg har gjort det 2 gånger innan, men jag vet ju att den ena är inte lika den andra.
Men nog om det.

Igår när Patrik kom hem hade han e tröja med sig, och sa till mig den får du av mig, jag bara jaha tacks å mycket.
Så tittade jag på tröjan och där stod det BADBOLLEN på med stora bokstäver och så var där en badboll.
Jag tog det hela med ro och börja skratta och tacka honom för den "lustiga" tröjan.
Mitt nya smeknamn blir kanske badbollen hahah

Idag när barnen vakna så gick jag in till Fridas rum och där står hon i sängen och skriker HEJ i högsta sky, haha hon är så go så.

Emil väckte mig genom att skrika från köket att han ville ha en macka :)
Han är så snäll och go den pågen.
Imorgon ska han till sin pappa och vi ska bara ta det lugnt jag och Frida.
 
Jag orkar inget just nu, magen är kass och jag mår illa, det börja i gårkväll..
Sen på Lördag ska vi ner till Lund igen och Frida ska vara hos sin Farmor, tack farmor för hjälpen på lördagarna :)
Det uppskattas verkligen.
Hoppas bara vädret är fint till Lördag för det är ganska så grått och trist idag.

Nä nu ska jag ge hunden lite mat och sen ut och rasta honom lite innan regnet kommer.
Men vi hörs allesammans

Kram Sara
 
 Frida 9 Månader och dunderförkyld


Kommentarer
Postat av: Cecilia - Bebis i december <3

Ja den bliden är rätt så självklar :D

Haha tyckte den va så himla ball så var

tvungen att ta den också :P



Så stor lilla Frida har blivit :)

Jasså ni fick veta lite endå, så skojj.

Vad är det som förmodligen busar där inne då?

Så nyfiken :)



Ha det så bra. Kram

2009-07-30 @ 13:33:26
URL: http://ceciliakatarina.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hallå? E det du som e badbollen? ;) Kram

2009-08-01 @ 09:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0