Torsdag

Idag har Emil inte varit på dagis, då han har ett sår på kinden, som läkaren kanske trodde var svinkoppor, men det var det inte *skönt*  dem tror han har blivit stucken av något, så jag skulle bara tvätta det med asollösning och se om det blir bättre *hoppas*
Sen när vi varit hos läkaren gick vi hem till H en runda :) Emil var så glad att få träffa henne......
Sen på väg till sibylla för lite "middag" så börja det hagla som tusan och regna, tur det inte var så långt hem sen :)
När jag hade tagit in vagnen på sibylla så trilla ena hjulet av :S fan vad rädd jag blev. Förstår fortfarande inte hur det kunde lossna och trilla av!
Nä nu ska jag leka lite med kidsen, sen blir det att laga kvällsmat, blir något med kyckling idag :)
 
 Kram Sara

 

 Så såg Emils kind ut igår ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0