Hej och hå!!

Gud vad tiden går snabbt, har redan gått in i vecka 36 av 40 graviditetsveckor... Så snart kommer bebisen, ja snart men det känns som en evighet...
Bättre blir det inte av att jag har värsta förkylningshostan, varje gång jag hostar, typ 100ggr om dagen så gör det ont i vänster sidan av magen, men det är nog någon muskel där som sträckt sig. Emil har fått vara hemma från dagis igår och idag, för efter jag hämtade honom i Tisdags på dagis så fick jag feber och  senare vid 17 tiden så fick jag sammandragningar som höll i sig till 02-03, så det blev inte mycket sömn, vill ju inte att bebis ska komma än, eller jo det vill jag på ett sätt men bebis är ju så liten fortfarande...
Ont i öronen har jag med haft *blä* men det gick över efter en dag med panodil...
Nu ska jag inet gnälla mer.. till något annat..

I lördags så var min familj på busfabriken, alltså jag Patrik Emil och Frida, det var himla skoj både för barnen och oss, vi fick oss lite goa skratt av barnen, Emil var så duktig, vi bestämde en plats så om  han blev av med oss så skulle han gå dit där och dit gick han när han inte hittade oss, han börjar verkligen bli stor, bara 2 månader kvar så är han 4 år :)
Men gud så svullen jag var när vi kom hem på kvällen men det var det värt, för visst jag gör allt för mina barn för att dem ska ha det bra och trivas :) I love my kids <3

Lägger upp lite bilder när vi var på busfabriken....

Kram Sara

 
 Syskonkärlek <3

 
 smile

 
 Hahaha

 
 Mmm gott med bollar

 
 Åker en liten kana

 
 I det stora hopptältet

 
 Det var roligt att skjuta iväg bollar upp i luften

 
 Jag tillsammans med min underbara dotter

 
 Här gick det undan

 
 Nu var det pappas tur att leka lite hihi

 
 Här kommer min älskade son åkandes

 
 Älskar er <3

 
 Bus i bollhavet igen :)

 
 Busungen själv :)
 
 
 Jag älskar dig gullunge

 
 Avslutade dagen med att visa mamma att han kan jonglera med bollarna <3


Kommentarer
Postat av: Tessan

Så mysigt.. Jag och hooki har oxå snackat om att åka dit med lillan. Hade vatt kul om vi alla hade kunnat åka tsm.. =)

2009-10-22 @ 13:22:15
Postat av: Sara

Ja det hade det, det finns typ en inhägnad till barn mellan 1-3 år så kan man bara släppa dem små där och sitta och titta på dem när dem leker... Det kostar ju bara för barnen så det e ju billigt och bra :)

2009-10-22 @ 13:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0