Bilder på Emils Turiketsemester!!

En underbar vecka i Turkiet hade Emil iallafall, så här kommer lite bilder där ifrån.


På flygplatsen och väntar på flyget till Turkiet


Bortskämd blir man oxå när inte mamma är med


På fylgplanet ner till Turkiet


Min busunge


Strandraggaren hehe


Snygg skulle han med vara hehe


Spela på trummorna ville dem med göra :)


Titta jag kan simma, åh gullunge!!


Emil matar en kanin


Stranden igen


Kusinerna som kommer bosätta sig i Turkiet som vuxna


Poliserna Emil gick fram och sa maraba (stava) "hej" till.


På flyget på väg hem till Sverige, han har verkligen haft en underbar vecka!

Sen vill jag tacka min älskade mamma för att hon ville
ta med honom fast jag inte
kunde följa med på semestern..
Det har verkligen varit en upplevelse för honom
och han pratar om Sammy och dem andra hela tiden och går rundor och säger
hej på Turkiska haha...
Tack!!!

Kram Sara


Kommentarer
Postat av: maria

låter som en super semester han hade jo :) och brun blev han oxå hehehe

2009-09-07 @ 18:01:01
URL: http://vartunderbarafamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0