Jag blir deprimerad!!!

Idag ska jag på ultraljud, som jag har längtat, och imorgon går jag in i vecka 33, kan inte fatta att vi snart ska ha en liten bebis...
Det jag vill komma till att jag blir deprimerad över är att jag har fruktansvärt ont i mina händer, vi ska inte tala om hur det känns på kvällarna, för ett tag sen kunde jag inte öppna Fridas nappflaska, jag får ännu ondare när jag städar, lagar mat och diskar, och bära på Frida har jag nästan lagt av med.. Jag känner mig så taskig mot henne för hon är fortfarande liten (i mina ögon)
Idag när jag ska träffa barnmorskan ska jag fråga om det inte finns något att göra åt detta för det är jätte jobbigt, det känns ju som jag ska tappa grejer fast dem inte e så tunga, jag känner mig svag i händerna. Kan detta vara carpal tunnelsyndromet eller något annat??
Jag känner mig helt enkelt värdelös som står där och kämpar med matlagningen om kvällarna och disken, det som alltid har varit en självklarhet innan, jag vill inte visa att jag har ont i heller, men här om dagen bara brast det för mig när jag skulle dammsuga, man känner sig handikappad, men jag gör ändå det jag måste fast jag får svinont  efteråt!
Nä nu ska jag inte sitta här och klaga jag ville bara skriva av mig lite.
Dax att väcka barnen och göra frukost till dem och sen i väg till dagis!!
Men vi hörs mina vänner!!

Kram Sara

 
 En mysis bild på mig och Emil -2007

 
 En mysis bild på mig och Frida -2008


Kommentarer
Postat av: Tessan

Usch ja inte kul att ha det så i händerna.. Sa Åsa nått om det?? Fina bilder på söta små troll =)

2009-09-30 @ 20:16:10
Postat av: catrine

Vilka underbara bilder på dig och barnen....

hoppas att dina smärtor försvinner... JObbigt att ha det så.... Kramar till er alla!

2009-10-02 @ 18:25:26
URL: http://hanssonhulliganerna.blogg.se/
Postat av: catrine

Vilka underbara bilder på dig och barnen....

hoppas att dina smärtor försvinner... JObbigt att ha det så.... Kramar till er alla!

2009-10-02 @ 18:25:44
URL: http://hanssonhulliganerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0